Select Page

ETRANET je nastao prije 20-ak godina, kada je Damir Lesničar počeo održavati EFTPOS terminale.

U Belgiji, Danskoj i Norveškoj korištenje debitnih i kreditnih kartica doseglo je rekordne vrijednosti. U Švedskoj je stopa gotovinskih plaćanja u trgovinama pala s 40% u 2010. na zapanjujućih 15% u 2016. godini. Ako u Hrvatskoj tražimo pouzdanu tvrtku s dugogodišnjim iskustvom i najnaprednijim rješenjima za kartično poslovanje, onda je ETRANET prava adresa za to.

Naime, tvrtka ETRANET nastala je prije 20-ak godina, kada se direktor ETRANET-a Damir Lesničar počeo baviti održavanjem EFTPOS terminala za jednu banku.

“Danas imamo oko 20-ak terenskih djelatnika te na lokacijama klijenata održavamo oko 25.000 POS/POI uređaja, i to na području cijele RH, uključujući otoke. Za više hrvatskih banaka uspješno smo odradili konzalting i tehničku podršku prilikom kreiranja novih kartičnih proizvoda samih kartičnih aplikacija (tzv. EMV profila) i certifikaciju istih kod Vise i Mastercarda. Imamo specijalizirani centralni servis te urede u nekoliko gradova RH”, kazao je Damir Lesničar.

Širenje tvrtke ETRANET

Širili su poslovanje u nekoliko različitih smjerova te otvorili nove tvrtke u Hrvatskoj, Sloveniji i Češkoj. Jedan od većih klijenata danas im je Hrvatski, odnosno Deutsche Telekom, a za njih rade Mini fiskalnu blagajnu na Ingenico EFTPOS uređajima, te ticketing i online booking, nova multimodalna rješenja za prijevoz putnika, bazirana na cloud tehnologijama, koja kombiniraju gradski i međugradski prijevoz te podržavaju više ponuđača usluga te različite kanale prodaje (šalter, web trgovina, mobilna aplikacija, samoposlužni kiosk, terminal u vozilu, mobilni POS uređaj).

U Hrvatskoj imaju vrlo uspješan startup BILLY – tvrtku koja je osnovana 2017. godine te se bavi blagajničkim rješenjima, a koja je nedavno postala službeni Uberov dobavljač softverskih usluga za izdavanje računa i fiskalizaciju te slanje istih putem maila u trenutku kada korisnik završi vožnju. Takve vrste usluga trenutno pružaju u Rumunjskoj i Češkoj, taj sustav svakodnevno koristi više od 15.000 vozača.

Beskontaktne narukvice i rješenja za male poduzetnike

Uskoro počinje i poznati internacionalni Ultra festival u Splitu, čiji su dugogodišnji partner za beskontaktne narukvice koje se koriste za pre-paid plaćanja na festivalu. Upravo su na tržište izbacili sada već treću generaciju Cloud Loyalty&Prepaid rješenja, gdje u kombinaciji s fizičkom karticom ili narukvicom koriste mobilnu loyalty aplikaciju (virtualnu karticu).

Jednostavno upravljanje loyalty shemama, lagano kreiranje kampanja, dodavanje novih pravila i ciljanih akcija za pojedino ili grupe prodajnih mjesta, te funkcionalnosti poput analize potrošnje korisnika koji nisu članovi loyalty kluba, atraktivni su mnogim trgovcima.

Rješenje su složili tako da je pristupačno i malim poduzetnicima odabirom jednog od osnovnih programskih paketa, a vrlo često ga integriraju s postojećim POS sustavima i infrastrukturom te prilagođavaju željama zahtjevnijih trgovaca i skupinama trgovaca.

Biometrijske tehnike plaćanja

Naime, urbani potrošači diljem svijeta sve više plaćaju aplikacijama i kreditnim karticama. U Kini i u drugim azijskim zemljama, gdje većina mladih ljudi koristi pametne telefone, mobilna plaćanja postala su rutina, a već počinju koristiti i biometrijske tehnike kao što je prepoznavanje lica. U Europi, jedan od pet ljudi kaže da rijetko nose novac.

“Od početka poslovanja konstantno i stabilno rastemo, a  trenutno se širimo po zemljama regije te imamo tvrtke kćeri u Hrvatskoj, Sloveniji i Češkoj. Krenuo sam sam, a sada brojimo oko 50 zaposlenih. Što se tiče rasta, on je bio malo usporen tijekom novonastale krize 2008. godine, no sada je taj rast ubrzan.

Vizija tvrtke ETRANET u budućnosti

U 2017. godini smo po prometu rasli oko 170%, prošle godine je promet nešto pao u odnosu na godinu prije kada smo imali taj veliki, ubrzani rast koji je bilo teško dostići, ali nam je dobit rasla te smo znatno povećali prihode od usluga i softverskih licenci, što je jako dobro. U 2019. godini s obzirom na dogovorene poslove planiramo ponovno rasti više od 60% i dostići promet više od 30 milijuna kuna”, smatra direktor Lesničar.

Dosljednost, kredibilitet i upornost, uz inovativnost, okretnost i kvalitetu, pogotovo ako si u tržišnoj utakmici s velikim i stranim tvrtkama, ključ su uspjeha tvrtke ETRANET. Praćenje događanja na svjetskoj razini ide u prilog sposobnima i spretnima, kakvih u tvrtki ETRANET ne nedostaje. Na vremenu je da pokaže kretanja koja će se zasigurno ubrzano početi događati i u Hrvatskoj, a o čemu svjedoče i dosad postignuti rezultati tvrtke.

Izvor: https://poduzetnik.biz