O nama
Vaš partner za elektroničke transakcije
ekspertiza › savjetovanje › implementacija rješenja › osiguranje kvalitete › održavanje i podrška
ETRANET GRUPA kroz svoje plodonosno višegodišnje iskustvo predstavlja provjerenog partnera na području elektroničkih transakcija. Kontinuiranim praćenjem tehnologije i usavršavanjem naših djelatnika nastojimo odgovoriti na zahtjeve naših korisnika (klijenata) maksimalno uvažavajući tehnološke, sigurnosne i strukovne standarde.
Svojim klijentima pružamo bogatu i pouzdanu ekspertizu, konzultacije te evaluaciju i implementaciju inovativnih rješenja s fokusom na područja bezgotovinskog poslovanja (izdavanje i prihvat kartica i drugih oblika elektroničkog plaćanja) te naprednih POS (Point Of Sale) / POI (Point Of Interaction) sustava, po principu ‘ključ u ruke’. Naše bogato iskustvo na svim kritičnim poljima tehnologije osigurava optimalno korištenje resursa u procesu implementacije, uz maksimalne poslovne rezultate, brz izlazak na tržište te konkurentan proizvod i uslugu.
Osim prodaje informatičkih rješenja skrojenih prema potrebama naručitelja, nudimo druge poslovne modele poput najma opreme i naprednih ‘Cloud based’ aplikacija po principu IaaS (Infrastrucure as a Service) i SaaS (Software As A Service).
Misija – implementacijom suvremenih tehnoloških i sigurnosnih rješenja odgovoriti na zahtjeve tržišta elektroničkih transakcija te klijentima osigurati brzo i bezbolno lansiranje novih i kvalitetnih proizvoda i usluga.
Vizija – održati i unaprijediti razinu usluge sadašnjim i budućim klijentima kao respektabilan i prepoznatljiv partner u održavanju postojećih te razvoju novih usluga i kanala elektroničkih transakcija.
Korporativne vrijednosti – zadovoljstvo klijenata, predanost djelatnika, pouzdanost, inovativnost
ETRANET GRUPA – ‘Vaš partner u elektroničkom poslovanju’
ekspertiza › savjetovanje › implementacija rješenja › osiguranje kvalitete › održavanje i podrška
- ETRANET u top 5 malih tvrtki, nominirani za Zlatnu kunu Hrvatskog gospodarstva 2018.
- ETRANET Mini Fiskalna Blagajna proglašena najboljim aplikativnim rješenjem na sajmu Cartes
- Pouzdan partner-dobavljač vodećih svjetskih i EU tvrtki poput: Deutsche Telekom, Uber, Ultra…
- Distributer smo vodećih svjetskih proizvođača poput GEMALTO (kartice) i INGENICO (EFTPOS)
- Razvijen sustav EFTPOS mobilnih blagajni za INA marine te ticketing rješenja za autobusne tvrtke.
- Kvalitetna podrška na raspolaganju je korisnicima 0-24; terenska podrška na cijelom području RH
- U Republici Hrvatskoj održavamo preko 25000 EFTPOS i POS/POI uređaja, na lokaciji korisnika za: OTP banku, Hrvatski Telekom, BILLY, ZABA-u (Atos), Optima Telekom, Iskon Telekom…
- Specijalizirani za izradu i certifikaciju kartičnih profila po VISA i Mastercard specifikacijama
- Usluge pripreme kartičnih podataka te personalizacije kartica i PIN-ova za banke i kartične kuće
- Tu smo za Vas zatrebaju li Vam konzultantske, projektne, usluge razvoja ili kompletna rješenja.
Iz područja elektroničkih transakcijskih sustava nudimo opremu i aplikacije za procesiranje međunarodnih i lokalnih, kreditnih i debitnih kartica (VISA, MASTERCARD, AMEX, DINERS…), loyalty programa, elektroničkog novčanika, prodaju i rezervaciju karata i ulaznica, distribuciju bonova i drugih elektroničkih dobara, closed-loop platnih rješenja, provjeru autentičnosti i kontrolu pristupa te kompletna POS blagajnička rješenja.
Za realizaciju tih aplikacija osiguravamo slijedeće:
- transakcijske EFTPOS (Electronic Funds Transfer Point of Sale) terminale
- POS blagajne (mobilne i fiksne, ‘sve-u-jednom’ uređaju) te dodatnu opremu
- centralni ‘Cloud based’ informacijski sustav za sakupljanje i autorizaciju transakcija te parametriranje POS uređaja na prodajnim mjestima
- podrška klijentima 0-24 (call centar, servisni centar, terensku podršku)
- magnetske i pametne kartice (kontaktne, beskontaktne i hibridne, PKI…)
- kreiranje i razvoj kartičnih proizvoda te certifikacija kod kartičnih kuća (VISA, MasterCard…)
- personalizaciju i distribuciju kartica, uključujući PIN-ove
- ostale CAD (Card Acceptance Devices) uređaje za prihvat pametnih kartica
- konzalting i upravljanje projektima
U programu pametnih kartica te CAD uređaja distributer smo tvrtke GEMALTO, najvećeg i tehnološki najnaprednijeg svjetskog proizvođača smart kartica te pripadajućih tehnologija.
Gemalto opremu u Hrvatskoj koriste gotovo sve veće banke za potrebe e-bankarstva i kartičnog poslovanja te operateri mobilne telefonije (gsm kartice).
Na području EFTPOS terminala partner smo tvrtke Ingenico, najvećeg proizvođača EFTPOS uređaja i pripadajuće opreme. Ingenicovi terminali su najzastupljeniji EFTPOS uređaji na Europskom tržištu, gdje uspješno plasiramo svoja rješenja.
Na sajmu Cartes u Parizu, Ingenico je nagradio naše rješenje ‘Mini Fiskalna Blagajna’ kao najbolje aplikativno rješenje u 2013.godini.
U Republici Hrvatskoj održavamo preko 25000 EFTPOS i POS/POI uređaja, na lokaciji korisnika.
- Ekspertiza
Značajke današnjeg poslovanja su kontinuirano praćenje zahtjeva tržišta i krajnjih klijenata, neprestani razvoj novih proizvoda i usluga i brz izlazak na tržište. Banke, telekomi i drugi davatelji usluga u cilju zadržavanja konkurentnosti na tržištu moraju slijediti te trendove. ETRANET GRUPA svojim klijentima pruža pravovremen uvid u tehnologiju, sustave, proizvode i usluge, od prezentacije i analize do podrške i realizacije. Temeljitom ekspertizom tehnologije omogućujemo klijentima fokusiranje na poslovno modeliranje proizvoda i usluga, dok su tehnološki aspekti fokus i specijalizacija ETRANET GRUPE.
- End to End rješenja
U okvirima globalnog okruženja zasićenog brojnim sustavima i rješenjima na svim područjima informacijskih tehnologija, optimizacija rješenja, osiguranje pouzdanosti te mogućnosti proširivanja novim uslugama i poslovnim procesima postaju temeljni zahtjevi dizajna, implementacije i održavanja informacijskih sustava.
- Kontakt centar i tehnička podrška
Kompleksnost današnjih poslovnih procesa, sustava i infrastrukture nužne za konkurentno poslovanje, zahtijevaju besprijekorno funkcioniranje te kontinuirano praćenje i održavanje sustava i njegovih komponenti. Putem kontakt centra pružamo on-line podršku klijentima i krajnjim korisnicima. Spremnost kontakt-centra na pravovremenu i stručnu podršku klijentima te brzina intervencije na terenu, presudni su za pružanje vrhunske usluge.
- Održavanje POS/POI opreme na lokaciji korisnika
ETRANET GRUPA jedan je od najvećih pružatelja usluge održavanja POS i EFTPOS uređaja u Hrvatskoj. Podrška krajnjem korisniku te održavanje sustava lociranih na strani korisnika spadaju u logistički najkompleksnije područje održavanja. Sa strateški raspoređenim certificiranim serviserima te putem lokalnih servisnih centara, pokrivamo cjelokupan teritorij Hrvatske, uključujući otoke.
- Konzalting i projektna podrška
Pružamo usluge konzultacija i vođenja projekata, uvođenja i realizacije usluga plaćanja, identifikacije, provjere autentičnosti i kontrole pristupa te drugih usluga u području kartičnog poslovanja i elektroničkih transakcija. Uz proizvode naših partnera, klijentima pružamo uslugu „ključ u ruke“ koja uključuje podršku kod kreiranja funkcionalnosti same usluge, dizajn sustava, implementaciju, te testiranje i održavanje.
ETRANET GRUPA d.o.o. / eng: ETRANET GROUP Ltd., je društvo s ograničenom odgovornošću propisno osnovanog i koje posluje sukladno pravu Republike Hrvatske, sa registriranim sjedištem u Zagrebu, Ulica Frana Folnegovića 1B, Hrvatska, OIB 36044044039 i koje je registrirano pri registru Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem (MBS): 080602491. Osnivački kapital tvrtke iznosi 3.000.000,00 HRK. Tvrtku zastupa g. Damir Lesničar, direktor.
Broj stalno zaposlenih: >50 (s povezanim društvima)
- Zaposlenici i management tvrtke
Uspjeh tvrtke zahvaljujemo našim zaposlenicima – kompetentnim osobama poduzetnog duha, uvijek spremnim za prihvaćanje novih izazova. Iz tog razloga uvijek nastojimo privući najtalentiranije ljude u našu tvrtku. Internacionalni treninzi, mogućnost inovativnog učenja te pružanje prilike za preuzimanje odgovornosti za operativne aktivnosti već u ranoj fazi su omogućene najtalentiranijim zaposlenicima. Imamo snažan i iskusan tim sposoban dosegnuti sve zajedničke ciljeve i ostvariti kontinuirani rast tvrtke poslovanja.
Management, nabava, prodaja, razvoj i podrška su aktivnosti koje obavljamo putem vlastitih zaposlenika.
Ostale poslove poput računovodstva i financijskog savjetovanja te marketinških i PR aktivnosti obavljamo putem vanjskih suradnika i tvrtki partnera visoko specijaliziranih u svojim područjima.
- Istraživanje i razvoj
Kontinuirano pratimo razvoj platnih i POS/POI tehnologija te svojim klijentima nudimo nove i izazovne proizvode i usluge. U fokusu našeg razvojnog tima trenutno su sustavi i usluge beskontaktnog plaćanja karticama i mobilnim uređajima (NFC) u multi-acquiring okruženju, te napredni blagajnički sustavi koji pokrivaju potrebe svih vrsta prodajnih mjesta. Našim klijentima dajemo potpunu podršku u dizajniranju, planiranju i realizaciji loyalty rješenja. Dodatno smo pustili u rad centralni cloud-based poslužitelj sa aplikacijom za rezervaciju i distribuciju raznih vrsta karata i elektronskih dobara putem više različitih prodajnih kanala (online, POS, mobilna aplikacija, samoposlužni kiosk).
- Osiguranje kvalitete
Kvalitetna rješenja u informacijskim sustavima nisu moguća bez usklađivanja s relevantnim poslovnim , tehnološkim i sigurnosnim standardima. Počevši od analize pa sve do podrške tijekom produkcije, ETRANET GRUPA u potpunosti primjenjuje najsuvremenije tehnologije u skladu sa svjetskim standardima na području elektroničkih transakcija. Proizvodi i usluge u skladu su sa sigurnosnim standardima te standardima kartičnih kuća (VISA i MasterCard), dok se sami poslovni procesi odvijaju i prate sukladno normama suvremenog poslovanja.
- Testiranje i certifikacija
Testiranje i certifikacija neizbježan su dio implementacije svakog proizvoda ili usluge u elektroničkom poslovanju. Tehnološka kompleksnost sustava te normizacija poslovnih procesa zahtijevaju stručno testiranje i certifikaciju proizvoda i usluga. ETRANET GRUPA nudi testna rješenja te usluge testiranja i certifikacije svih aspekata sustava, od kartice preko terminala do procesnog centra.
- Lokacije tvrtke
Glavni ured tvrtke nalazi se u poslovnom dijelu Zagreba, nedaleko od glavnih gradskih prometnica i obilaznice, čime je omogućena dostupnost lokacije osobnim i dostavnim vozilima. Lokacija je također lako dostupna korištenjem javnog prijevoza (tramvaj, autobus).
Adresa poslovanja (Glavni ured): Radnička cesta 177, HR-10 000 Zagreb, tel: +385 1 6402 000
Lokalno smo prisutni u slijedećim gradovima Republike Hrvatske:
Split, Rijeka, Osijek, Bjelovar, Poreč, Zadar, Dubrovnik.
ETRANET GRUPA je prisutna u cijeloj regiji putem povezanih društava i partnera.
U Hrvatskoj instaliramo i održavamo mrežu od preko 22.000 POS i EFTPOS uređaja za OTP banku, Hrvatski Telekom, Zagrebačku Banku i dr. Usluge pokrivaju kompletan teritorij Republike Hrvatske, uključujući otoke.
Svoja multi-acquiring platna rješenja na Ingenico EFTPOS terminalima implementirali smo i certificirali za klijente poput Sepay (Nizozemska) te Paynation (Belgija). Razvili smo Inovativnu All-in-One Mini Fiskalnu Blagajnu na EFTPOS terminalima s kojom smo postigli izniman uspjeh na tržištu (više od 12000 korisnika) u suradnji s Hrvatskim Telekom-om, te za istu dobili Ingenico nagradu za najbolju aplikaciju 2013.g. Također postali smo dijelom Europskog M2M partner programa na nivou cijele Deutsche Telekom grupe. Naši klijenti za rješenje fiskalne blagajne na EFTPOS terminalima također su Raiffeisen Bank, te Optima Telekom i Iskon Telekom. Razvili smo aplikativno rješenje za fiskalizaciju mjenjačkih transakcija i otkupa čekova za sve poslovnice Splitske banke kao i za fiskalizaciju ugostiteljskih objekata u Zračnoj luci ‘Franjo Tuđman’. Prvi projekt implementacije DCC (Dynamic Currency Conversion) usluge na EFTPOS terminalima, implementirali smo za Erste Card Club.
Za potrebe INA-e, implementirali smo rješenje mobilne blagajne integrirano s INA-inim sustavom za kartično plaćanje i back office-om. Također uspješno je osmišljeno i izvedeno rješenje za izdavanje računa i naplatu kartica na samposlužnim ledomatima koristeći postojeće Ingenico Telium EFTPOS terminale.
Na području platnih kartica naši klijenti su PBZ – Amex, INA, Petrol i dr. Idejni smo tvorac, integrator i isporučitelj opreme za prvu Diners chip karticu za Internet kupovinu u svijetu, tzv. e-card. Za Splitsku banku i Croatia banku isporučujemo kompletan portfelj Visa i MasterCard kartica. Realizirali smo dugogodišnji projekt Smart Chip event narukvice za ULTRA EUROPE festival, OBONJAN i MTV Summerblast festival, namijenjene za plaćanje usluga i kontrolu pristupa.
Na području ID kartica, chip kartica, smart tokena i opreme za autentikaciju i digitalni potpis naši kupci su HNB, FINA, Karlovačka banka, Hypo Alpe-Adria Bank, Ministarstvo unutarnjih poslova, Ministarstvo Financija, Ministarstvo Europskih Integracija, Zavod za Javno Zdravstvo Grada Zagreba itd. Prvi smo na našem tržištu dobavili i isporučili java kartice sa podrškom za biometriju za potrebe korporativnih iskaznica Hypo Alpe-Adria-Bank. Osim navedenih klijenata tu su razni trgovci i klijenti za loyalty i ID kartice kao što su Cinestar, sOliver, Karting arena, Diplomat Duty free shop, Američka gospodarska komora, Iris, KHL Medveščak, Wienerberger, Maras, Beiersdorf, Dubravica i mnogi drugi.
Za autobusne prijevoznike Panturist (Arriva), Čazmatrans, Autoturist je izrađeno i integrirano „Ticketing“ rješenje za izdavanje i validaciju karata putem EFTPOS terminala. Na uređajima je također omogućena fiskalna prodaja i kartično plaćanje što rješenje čini jedinstvenom All-in-One solucijom. Rješenje je u drugoj fazi prošireno našim inovativnim ‘Online booking’ sustavom, koji omogućava rezervaciju i distribuciju raznih vrsta karata i elektronskih dobara putem više različitih prodajnih kanala (online, POS, mobilna aplikacija, samposlužni kiosk).
U Bosni i Hercegovini imamo u produkciji mobile Top-up/e-Voucher rješenje za četiri distributera s podržanim svim telekomunikacijskim operaterima u sklopu kojeg smo isporučili GPRS terminale, poslužitelj i klijentsku aplikaciju. Za tvrtku iz Ujedinjenih Arapskih Emirata izradili smo rješenje za automatizaciju procesa povrata PDV-a (Tax Free Shopping) putem mobilnih Android POS uređaja.
Godine uspješnog poslovanja na domaćem i internacionalnom tržištu, povjerenje klijenata prema ETRANET GRUPA d.o.o. potvrda su naše kvalitete i pouzdanosti.
Izdvojene reference
Naši partneri
Ingenico pametni terminali predvode terminalsku industriju plaćanja već 30 godina. Ingenico nudi najširi raspon pametnih terminala koji kombiniraju najnaprednije tehnologije s najnovijim sigurnosnim zahtjevima bez obzira na lokalne propise, poslovni sektor ili naćin plaćanja.
Tvrtka NEXGO, osnovana je 2001. godine, globalni je proizvođač high-tech platnih terminala. PIN pad-ova te POS hardvera i softvera. NEXGO djeluje širom svijeta kroz mrežu partnera, s preko 25 milijuna prodanih terminala u više od 70 zemalja.
Shangai Sunmi Technology CO. Ltd (SUNMI) je tehološka tvrtka koja je osnovana 2013. godine te je usmjeren na proizvodnju POS terminala i desktop smart uređaja baziranih na operativnom sustavu Android namjenjenih za maloprodaju i ugostiteljstvo.
Od svog osnutka 2003. godine, Futurecard dizajnira, proizvodi i personalizira kartice za banke, javne ustanove, telekom operatore i trgovce širom svijeta. Tvrtka također proizvodi papirnate ulaznice, smart-tickets i scratch kartice.
Globalni lider u digitalnoj sigurnosti i proizvodnji pametnih kartica temeljenih na sigurnosnim certifikatima nudi snažnu autentifikaciju s više faktora u tradicionalnom formatu kreditne kartice, omogučujući tvrtkama i organizacijama zadovoljavanje njihovih PKI sigurnosnih potreba.
Osnovan 2018. godine, iMin je pružatelj usluga u području inteligentnog poslovanja. Integriramo promišljeno dizajnirana hardverska rješenja s najnovijim IoT, AI i nadogradnjama u oblaku kako bismo pomogli tvrtkama da rade produktivnije.
Novosti iz ETRANET Grupe
Introducing the EtraPay app and NEXGO Latest Generation SmartPOS Family
Meet our our cutting-edge products: our in-house developed Etra Pay payment app and the latest Android SmartPOS devices from NEXGO, designed to deliver seamless, secure, and innovative payment solutions for businesses of all sizes. ...
Exciting Times Ahead at SmartCard 2024 in Zadar: Showcasing the Latest Android SmartPOS Devices!
We are thrilled to announce our participation in the SmartCard 2024 conference, taking place from October 14 to October 16 in the beautiful coastal city of Zadar, Croatia. This event brings together the brightest minds and leading innovations in payment technology,...
Introducing the NEXGO N92: The Future of Payment Processing
Powerful, sleek, and feature-packed payment terminal delivers a next-level experience for businesses of all types. With advanced hardware and a versatile range of payment options, this device is set to revolutionize how retailers, service providers, and other...