Select Page

ETRANET Grupa je svojim OmniStore rješenjem koje kombinira loyalty sa sustavom upravljanja cijenama u trgovinama ušla u finale ovogodišnjeg izbora koje tradicionalno organizira strukovni časopis Ja TRGOVAC

Zlatna košarica, godišnja nagrada za najbolja ostvarenja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje, dodijeljena je sinoć u okviru televizijske svečanosti koja je održana u organizaciji renomiranog magazina i portala Ja TRGOVAC. Ovu prestižnu nagradu za poslovnu 2021. godinu ponijeli su Kaufland Hrvatska kao društveno odgovorna kompanija godine, Datalab kao tehnološki dobavljač godine, a najbolji proizvod godine, Argetu, ponovno su osmislili stručnjaci Atlantic Droge Kolinske. U oštroj konkurenciji Cromaris je obranio lani osvojenu titulu Proizvođača godine, dok je najbolji mali trgovac Delfin sa zagrebačke Trešnjevke. Glavnu nagradu, Zlatnu košaricu za najboljeg trgovca u 2021. godini, osvojio je drogerijski lanac dm-drogerie markt.

ETRANET Grupi pripala je čast biti izabran u finale za nagradu Tehnološkog dobavljača godine, uz Monri Payments i Datalab – koji je na kraju obranio prošlogodišnji naslov svojim ERP rješenjem.

Naše rješenje OmniStore prepoznao je stručni žiri Zlatne košarice, sastavljen od uglednih stručnjaka, među kojima su predstavnici agencija za istraživanje tržišta NielsenIQ, GfK, Ipsos, Hendal, Focus i Valicon, zatim tvrtki Deloitte i Oikon, Ekonomskog instituta Zagreb, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, sektorskih institucija (HGK, HUP, HOK), Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Sindikata trgovine Hrvatske i magazina Ja TRGOVAC.

Elektroničke etikete za police kao dio našeg OmniStore rješenja omogućuju udaljenu i trenutačnu promjenu cijena, bilo da je riječ o redovnoj promjeni cijena, akcijama ili viševalutnom prikazu cijena

OmniStore smanjuje operativne troškove i povećava prihode trgovcima kombinirajući mogućnosti naprednog hibridnog loyalty programa s elektroničkim etiketama za police (ESL), omogućujući trenutačnu izmjenu cijena i akcija po svim trgovinama te ciljane akcije prema točno određenim segmentima kupaca.

Naime, kupci lojalni jednom brendu, proizvođaču/distributeru ili tvrtki ostaju im vjerni, troše više i ambasadori su tog brenda u svom krugu utjecaja. Trojcu client retentiona, povećanja potrošnje i prenošenju pozitivnog iskustva drugima potrebno je pribrojiti i diferencijaciju od konkurencije te ne manje važno, veću toleranciju na greške i probleme koju iskazuju kupci koji već imaju izgrađen odnos lojalnosti nekom brendu. Podjednako važna činjenica jest što se loyalty program unutar OmniStore rješenje dodatno osnažuje ESL etiketama za police koje ne samo da snižavaju troškove promjene cijena i provođenja prodajnih akcija po svim trgovinama, nego mogu dodatno ciljati pojedine segmente korisnika loyalty programa, pa čak i pojedinačne korisnike.